PDA

Zobacz pełną wersję : Polaroid - jaki wybrać?



suchar
20.09.08, 19:28
Hej!
Chcę kupić w ramach prezentu dla znajomej Polaroida. Sam nigdy się czymś takim nie bawiłem, więc jestem w tym temacie dość zielony. Od dłuższego czasu przeszukuję internet w poszukiwaniu informacji, ale często uzyskuję dwie sprzeczne lub nie mogę czegoś znaleźć i na koniec nic nie wiem. Dlatego też postanowiłem się zwrócić do Was o pomoc. Widziałem, że na allegro chodzą polaroidy po 20-40zł i taki przedział cenowy by mnie interesował. Kluczowe jest, by można było dostać do niego wkłady dość łatwo, w jakimś sklepie (czarno-białe.pl; afv.pl; etc). Chodzi mi o polaroidy w stylu np. polaroida sun 600. Jakie wkłady pasują do tego polaroida i czy łatwo je dostać? Co Wy byście polecili? Dzięki z góry za sugestie, czas mnie trochę goni.
Pzdr

Misiaczek51
20.09.08, 19:56
To już historia. Niedawno czytałem że Polaroid zaprzestał produkcji wkładów. Miałem i mam 600. Naświetliłem chyba ze trzy pakiety. Jakość kiepska. Kolory małotrwałe. Daj sobie spokój - chyba że Ty lub Twoja dziewczyna macie do tego aparatu stosunek nostalgiczno - emocjonalny. Do robienia sdjęć zdecydowamie niepolecam. Wkłady drogie i niedługo nie do kupienia. Jakość kiepska.

suchar
20.09.08, 20:04
Misiaczek, dzięki za informacje. Przemyślę to w takim razie. Czy miałeś coś takiego http://allegro.pl/item437028672_aparat_polaroid_sun_600.html ?

Misiaczek51
20.09.08, 20:18
Na oko wyglądał nieomal identycznie. Kupiłem go z 15 lat temu.

suchar
20.09.08, 20:20
Na oko wyglądał nieomal identycznie. Kupiłem go z 15 lat temu.

A jakie wkłady do niego pasują?

PS. Masz może z niego jakieś zdjęcie, które mógłbyś pokazać?

Misiaczek51
20.09.08, 20:27
Wkłady o numerze 600. Niestety do zdjęć nie mam w tej chwili dostępu. Ale wierz - są słabe. Upadek Polaroida zaczął się w USA a przełomie lat 70 i 80 kiedy na szeroką skalę powstały laboratoria wywołujące w godzinę i oferujące znacząco lepszą jakość niż Polaroid.

suchar
20.09.08, 20:30