Zobacz pełną wersję : Konfiguracja ustawień SP560UZ- Pomocy !
Witam
Jestem tylko amatorem, proszę o wyrozumiałość !
Proszę o pomoc jak skonfigurować 560-kę w ustawieniach żeby wychodziły najlepsze zdjęcia
- nawet jeśli niema dużego słońca w plenerze to twarze często wychodzą za bardzo białe na ustawieniu AUTO ale nad wodą latem też mi tak się zdarzało na ustawieniu scena NAD WODĄ
- w domu robiąc zdjęcia przy otwartej lampie i na ustawieniu AUTO zdjęcie wychodzi nie ostre i muszę wyostrzać przyciskiem przez dłuższą chwilę
Najczęściej wykonuję zdjęcia na ustawieniu AUTO lub scena AUKCJE a czasami też MAKRO
Proszę o pomoc jak najlepiej skonfigurować SP560UZ
Z góry serdeczne dzięki !
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów OLYMPUSCLUB.pl
gawmix
- w domu robiąc zdjęcia przy otwartej lampie i na ustawieniu AUTO zdjęcie wychodzi nie ostre i muszę wyostrzać przyciskiem przez dłuższą chwilę
Dziwne! Auto Focus działa niezależnie od lampy i nie powinno mieć związku. Czy masz zielony znaczek że jest ostro? Może za wcześnie pstrykasz?
Najczęściej wykonuję zdjęcia na ustawieniu AUTO lub scena AUKCJE a czasami też MAKRO
Proszę o pomoc jak najlepiej skonfigurować SP560UZ
No to masz problem :) Jeśli nie zadawalają Cię efekty na AUTO, musisz nauczyć posługiwać się innymi trybami(P,A,S,M), a to wymaga cierpliwości;)
A czy na pewno zanim zrobisz zdjecie, wciskasz przycisk migawki do polowy, tak aby zaswiecila sie zielona lampka? To nie analog , ze ciach mach i siup i zdjecie zrobione :)
Poza tym jak ktos tu pisal wczesniej, AF czasem pokazuje ze zlapal ostrosc, chociaz jej jeszcze nie zlapal. Najlepiej spokojnie sie przymierzyc, wcisnac spust do polowy, poczekac na zielona lampke. Jezeli zlapie ostrosc nie tam gdzie trzeba, powtorzyc cala operacje, i dopiero strzelic fote.
Co do bialych twarzy: upewnij sie ze konfiguracje masz : pomiar AF iESP, pomiar swiatła ESP ... chociaz w auto to chyba bez roznicy.
A które ustawienia najlepiej wybrać jeśli chodzi o jakość obrazu SHQ, HQ, SQ1, SQ2 ?