PDA

Zobacz pełną wersję : Zoom i ostatnie pytanko.



Metroid
6.07.04, 16:29
Witam

Na wstepiem przyznam sie szczeze ze jeszcze nie zakupilem olka :( dlatego ze zastanawiam sie caly czas zoom'em.
Zdiecia mam zamiar robic w gorach i czytalem ze 10x moze sie bardzo przydac.
MIalem zamiar kupic c-4000 czytalem o nim duzo dobrego ale zoom 3x
Wiec mysle nad tym intensywnie czy dolozyc kase do tego zoom'u ( okolo +/-700 zl) czy zostac przy c-4000 czy moze wziasc c-720 (zoom 8x podobna cena) jak jeszcze raz mozecie mi poradzic bede bardzo wdzieczny. Bo tak naprawde to nie wiem jak to jest z tym zoomem przyda sie czy nie hmm jak to sie mowi jestem zielony.

Dzieki wielkie.

ps. co sadzicie o olku c 720 moze to by byl zloty srodek w mojej sytuacji ?

Wiedźma
6.07.04, 16:48
Hmm... ja mam c-4000 i przyznam, że też miałam podobny dylemat odnośnie zoomu. Brak kasy i perspektyw na zmianę tego stanu rzeczy zdecydował, że kupiłam własnie c-4000. Nie żałuje, bo zazwyczaj mi wystarcza. W sumie brakowało mi zooma ostatnio, gdy próbowałam fotografować księżyc, ale to był tylko taki eksperyment - nie fascynuje mnie to jakoś nadzwyczajnie, więc generalnie jest ok :))
No i nie wiem, co ci jeszcze powiedzieć..... Ja chciałam mieć dobry aparat za niezbyt wysoką cenę, porównywałam parametry i takie tam. Padło na c-4000 :))

vodnik
6.07.04, 22:42
C720 to stary model. Brak mozliwosci recznego ustawiania ostrosci oraz ponoc bardziej szumiaca matryca.

Metroid
8.07.04, 11:42
Juz wiem pomiedzy czym mam wybierac C-4000 i c-740 te dwa modele sa w granicy zasiegu mojego portfela gryzie mnie troche ten zoom a moze sie przyda a moze :) z tego co czytalem to oba aparaty robia ladne dobre foty (jak na ta kaske) i podobne wiec roznica tylko w zoomie jak sie myle to mnie poprawcie.

ps. czy dostane jeszce c 740 w sklepach czy tylko w necie tak jak c 4000 (jakos wolalbym na miejscu zakup)

Pozdrawiam

slawektrojanowski
11.07.04, 17:06