PDA

Zobacz pełną wersję : C4000 i zdjecia nocne



Norbi
5.07.04, 18:57
Witam

Mam pytanie jak zrobic dobre zdjecie nocne tym aparatem czy trzeba miec statyw bo jak trzymam go w reku a ustawiony jest dluzszy czas naswietlania to mi wychodza takie rozmazane, jak temu zarazdzic moze sa jakies inne ustawienia i wtedy wyjdzie mi ok.
Prosze sie nie smiac bo jestem totalnym amatorem a ten aparat mam od miesiaca.

Z gory dzieki za odpowiedz.

Pozdrawiam

Pazurek
5.07.04, 19:08
Statyw jest konieczny, przy zdjeciach nocnych naswietlanie moze trwac dluzsza chwile, jezeli bedziesz trzymal aparat w rekach to zdjecie na 100% wyjdzie poruszone (czyli jak piszesz - rozmazane).

qwerty
5.07.04, 20:41
Przy okazji dodatkowa rada... Jesli robisz w trybie nocnym to ok nie musisz włączac NR - wypróbuj rozne rodzaje błyskow.... ;) ale jesli masz manuala to koniecznie włącz Noise Reduction! Powodzenia.

Norbi
5.07.04, 21:33
Dobra dzieki za podpowiedzi pobawie sie troche i moze mi cos ladnie wyjdzie.

POzdrawiam.

Wiedźma
6.07.04, 12:28
Ja tez a propos zdjęć nocnych.
Ostatnio trzasnęłam z okna dwie foty mojej ulicy i zdjęcie wyszło takie pomarańczowawe. Czy aby na przyszłość tego uniknąć, nalezy pobawić sie balansem bieli czy zdjęcia nocne już tak mają? Ulica była oświetlona lampami ulicznymi, ale na dalszym planie jest wieża kościoła, która (oswietlona reflektorami) wyszła normalnie, czyli nie pomarańczowa a biała z poblaskiem - tak, jak w rzeczywistości wygląda.

qwerty
6.07.04, 14:37
nigdy sie nie bawiłem balansem bieli podczas zdjęc nocnych wiec nie wiem na ile jest skuteczny... ale zauważyłem ze włączenie NR powoduje lekką zmianę kolorkow... w stronę... zieleni :) ale i tak warto bo szumu prawieże nie ma... Pzdr.

Wiedźma
6.07.04, 14:40
Hmm... NR mam włączony, szumów nie ma, tylko te pomarańcze... ;))

vodnik
6.07.04, 22:49