PDA

Zobacz pełną wersję : Karty PQI? Opłaca się kupować?

piotrekb
23.06.08, 11:30
Lada dzień muszę zamówić sobie kartę 2gb i mam dylemat.
Czytałem opinie o kartach PQI i wygląda na to,że są dobre i tanie.
Możecie coś powiedzieć na ich temat? Proszę o porady ;)
Pozdrawiam

EDIT: LADA DZIEŃ!!! LUDZIE, PISZCIE PO POLSKU, BO BĘDĘ DAWAŁ MANDATY

Smerf Maruda
23.06.08, 11:38
Czytałem opinie o kartach PQI i wygląda na to,że są dobre i tanie.

Nie znam się na kartach, ale w dobre i tanie rzeczy nie wierzę ;-) Pamiętam, że karta to nośnik Twoich danych - po co ryzykować w rzeczy niesprawdzone i takie, co do których nie masz pewności, czy można na nich polegać?

a_wykrota
23.06.08, 12:14
Witam,
Sam używam takiej karty i jestem zadowolony. Tzn wiadomo, że szybkością nie dorównuje Sandisc Extreme ale jest znośna. Jak za tą cenę to jako karta awaryjna jest ok.

Mirek54
23.06.08, 12:37
ale w dobre i tanie rzeczy nie wierzę ;-)

A bimber?:grin: Tanio i zdrowo.

dobas
23.06.08, 12:41
EDIT: LADA DZIEŃ!!! LUDZIE, PISZCIE PO POLSKU, BO BĘDĘ DAWAŁ MANDATY
Ale o co chodzi? "Lada dzień" - to chyba dość kolokwialne ale poprawne użycie partykuły ekspresywnej - "lada". Nie rozumiem co tu może być niepoprawnego czy niezrozumiałego? W tym kontekście znaczy "wkrótce", "na dniach", w innych partykuła ta oznacza zwykle małą wartość czegoś.
O co chodzi z tym upomnieniem?

Sądzę, że poprzednio było inaczej. Zostało poprawione przez Smerfa, a na czerwono pokazane jak być powinno...

może było ladadzień albo latacień, :)

Daniello
23.06.08, 13:02
Ja mam 2GB pqi, polecam. Dobre i tanie.

Smerf Maruda
23.06.08, 13:29
może było ladadzień albo latacień, :)

Było "na dniach".

Już, koniec tematu :-)

domadm
23.06.08, 14:32
Używam PQI i jestem zadowolony, dobre i tanie. Mam różne SD, microSD i CF do mojej 510.
Raz tylko zaczęły pojawiać się bad blocki na jakiejś SD, ale to raczej wyjątek niż reguła.

Mają też różne prędkości, więc do wyboru do koloru.

MicSzu
23.06.08, 14:38