Zobacz pełną wersję : Karty PQI? Opłaca się kupować?
Lada dzień muszę zamówić sobie kartę 2gb i mam dylemat.
Czytałem opinie o kartach PQI i wygląda na to,że są dobre i tanie.
Możecie coś powiedzieć na ich temat? Proszę o porady ;)
Pozdrawiam
EDIT: LADA DZIEŃ!!! LUDZIE, PISZCIE PO POLSKU, BO BĘDĘ DAWAŁ MANDATY
Smerf Maruda
23.06.08, 11:38
Czytałem opinie o kartach PQI i wygląda na to,że są dobre i tanie.
Nie znam się na kartach, ale w dobre i tanie rzeczy nie wierzę ;-) Pamiętam, że karta to nośnik Twoich danych - po co ryzykować w rzeczy niesprawdzone i takie, co do których nie masz pewności, czy można na nich polegać?
Witam,
Sam używam takiej karty i jestem zadowolony. Tzn wiadomo, że szybkością nie dorównuje Sandisc Extreme ale jest znośna. Jak za tą cenę to jako karta awaryjna jest ok.
ale w dobre i tanie rzeczy nie wierzę ;-)
A bimber?:grin: Tanio i zdrowo.
EDIT: LADA DZIEŃ!!! LUDZIE, PISZCIE PO POLSKU, BO BĘDĘ DAWAŁ MANDATY
Ale o co chodzi? "Lada dzień" - to chyba dość kolokwialne ale poprawne użycie partykuły ekspresywnej - "lada". Nie rozumiem co tu może być niepoprawnego czy niezrozumiałego? W tym kontekście znaczy "wkrótce", "na dniach", w innych partykuła ta oznacza zwykle małą wartość czegoś.
O co chodzi z tym upomnieniem?
Sądzę, że poprzednio było inaczej. Zostało poprawione przez Smerfa, a na czerwono pokazane jak być powinno...
może było ladadzień albo latacień, :)
Ja mam 2GB pqi, polecam. Dobre i tanie.
Smerf Maruda
23.06.08, 13:29
może było ladadzień albo latacień, :)
Było "na dniach".
Już, koniec tematu :-)
Używam PQI i jestem zadowolony, dobre i tanie. Mam różne SD, microSD i CF do mojej 510.
Raz tylko zaczęły pojawiać się bad blocki na jakiejś SD, ale to raczej wyjątek niż reguła.
Mają też różne prędkości, więc do wyboru do koloru.
Na czym jak na czym ale na karcie się nie oszczędza... Dawniej film kosztował 10zł i więcej a jakoś nikt nie płakał teraz jedna karta to całe tysiace takich fimów...ale jak kto woli:)