PDA

Zobacz pełną wersję : Sp 560uz Nauczyciel z Krakowa mile widziany

Krasnal
16.06.08, 16:28
Witam, jestem bardzo początkującym fotoamatorem. Kupiłem Olka 560 i potrzebuję, aby ktoś z Krakowa udzielił mi instrukcji jak wykorzystać jego możliwości bo dołączona instrukcja to wielkie nieporozumienie dla takiego laika jak ja. Przykładowe pytania.
1. Jak włączyć dźwięk podczas nagrywania video.
2. Jak wykonywać zdjecia sekwencyjne z wiekszą częstotliwością np. co 1 sek.
3. Jak stosować manualne ustawienia.
4.
5.
i wiele innych.
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam Pilny uczeń::))

Gundi
16.06.08, 16:40
Może warto samemu poeksperymentować? Napewno da to więcej satysfakcji...

dog_master
16.06.08, 17:21
1. Instrukcja
2. A moze sie nie da? Jesli sie da, to patrz p. 1.
3. Ksiazka foto
...

zibi1303
16.06.08, 21:44
Krasnal ile ty masz lat ??

kaszaboguslaw
17.06.08, 10:25
Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy olymousa sp-560UZ.
A pro po instrukcji do aparatu, jeśli ktoś ją ma w wersji elektronicznej to był bym wdzięczny za przesłanie kaszaboguslaw@tlen.pl
Ja nabyłem aparat tydzień temu za 999 zł. Przedłużyłem gwarancję na 5 lat za 150 zł. Zrobiłem pare zdjęć - rewelka, ale w sklepie otrzymałem tylko instr. w języku ang, niem itd. Wię jeśli ktoś ma wolną chwilę żeby ją przesłać będę wdzięczny. Jeszcze raz pozdrawiam.

Rafał Czarny
17.06.08, 11:04
...i wiele innych.

Jeśli jesteś piękną blondyną z wielkimi oczami to chętnie odpowiem na "wiele innych".

Krasnal
23.06.08, 14:38
Zibi 1303 - wiek w tej sytuacji nie jest ważny. Podobno można nagrywać filmiki z dźwiękiem ale niestety czytając instrukcję nadal nie wiem jak to zrobić. Zamiast zadawać tak " niedyskretne " pytania lepiej postaraj mi sie to wyjaśnić:grin:

zibi1303
23.06.08, 15:18
Dobra, jeśli naprawdę, potrzebujesz pomocy, zgłoś na GG, pomogę

1. Jak włączyć dźwięk podczas nagrywania video.
To zależy od kilku parametrów, pewnie coś przestawiłeś. W tych modelach jak jest dźwiek, to nie można np. używać zoom