PDA

Zobacz pełną wersję : Serwis Olympusa w Portugalii - jakie macie doświadczenia



galvan
7.04.23, 00:05
Wysłałem mojego EM1x do serwisu w Portugalii na naprawę gwarancyjną. Aparat dotarł tydzień temu (30.03) i od tego czasu jedyną informacją widoczną na stronie serwisowej jest właśnie ta - "Produkt dotarł." i następnie "data doręczenia 30.03.2023". Czy to znaczy, że przez tydzień nie rozpoczęto naprawy, czy po prostu nie uzupełniają tych informacji w systemie?
Potrzebuję aparat na przyszły tydzień, a tu zonk. :???:

koza
7.04.23, 07:16
U mnie było podobnie, więc pewnie ta druga ewentualność, cała obsługa IT tego serwisu to trochę żart (sam serwis mi naprawił wszystko spoko).

Nic się nie działo w systemie przez jakiś czas a tu nagle myk - info (chyba sms), że jutro będzie sprzęt u mnie w domu.

August68
7.04.23, 08:03
To klasyka w firmowych serwisach...
Miałem tak kiedyś z Nikonem - aparat wymagał jakiejś drobnej naprawy (nie przeszkadzała w robieniu zdjęć). Zadzwoniłem ustaliliśmy, że czas naprawy wyniesie 3 tygodnie, zawiozłem aparat.
Zadzwoniłem 2 dni przed wyznaczonym terminem - bo może już zrobili - i usłyszałem, że ... za naprawę biorą się dopiero dzisiaj, bo przecież termin za dwa dni.
Sprzęt musi swoje "odleżeć', żeby klienci się nie rozbestwili :-)

jkr
7.04.23, 15:50
Wysłałem mojego EM1x do serwisu w Portugalii na naprawę gwarancyjną. Aparat dotarł tydzień temu (30.03) i od tego czasu jedyną informacją widoczną na stronie serwisowej jest właśnie ta - "Produkt dotarł." i następnie "data doręczenia 30.03.2023". Czy to znaczy, że przez tydzień nie rozpoczęto naprawy, czy po prostu nie uzupełniają tych informacji w systemie?
Potrzebuję aparat na przyszły tydzień, a tu zonk. :???:A to w Czechach nie ma już serwisu?

canimo
7.04.23, 17:02
Nie uzupelniaja informacji. Ja wysylalam juz OMD1, akurat w momencie przejecia marki. Nie bylo zadnych wiadomosci az do powrotu aparatu.

Nie wiem jak to jest podzielone po Europie, ale np z Francji idzie do Portugalii.

galvan
7.04.23, 23:13
A to w Czechach nie ma już serwisu?

Dane do wysyłki dostałem po zgłoszeniu na stronie - była Portugalia, nie dyskutowałem. Tym bardziej, że ten portugalski serwis ma dobre opinie.
Dzięki wszystkim za info. Czekam cały czas ma aparat, okinko mi się dwudniowe zrobiło. :-(

galvan
17.04.23, 22:07
Aparat przyszedł w czwartek o 12, wyjechałem nad Biebrzę rano o 6.30, taki pech. Gorzej było po powrocie - wczoraj odpakowałem paczkę, wymienili migawkę której nie reklamowałem, bo działała dobrze. :roll: Zresztą i tak focę niemal wyłącznie na elektronicznej. Próbuję ustawić swoje nastawy - przycisk Menu nie działa... :evil: Naciskam - nic, zero. Rzuciłem parę mocnych słów na temat serwisu na głos, muszę wysyłać znowu. A tu szczyt wiosennego sezonu.
Jest jakaś forma kontaktu mailowego, czy tylko przez te durne formularze zgłoszeniowe?