Zobacz pełną wersję : Nowy 300mm PRO za 3,6 tys. zł??? Zestaw z 12-40 i 40-150 PRO za 4,2 tys zł?
Cześć,
jest firma na amazon, która handluje m.in. Olympusem w podejrzanie niskich cenach. Co o tym myślicie?
https://www.amazon.de/s?me=A2F309MCN9LO9U&rh=p_4%3AOlympus&dc&fst=as%3Aoff&qid=1584821719&ref=sr_in_-2_p_4_32 (https://www.amazon.de/s?me=A2F309MCN9LO9U&rh=p_4%3AOlympus&dc&fst=as%3Aoff&qid=1584821719&ref=sr_in_-2_p_4_32)
Cześć,
jest firma na amazon, która handluje m.in. Olympusem w podejrzanie niskich cenach. Co o tym myślicie?
https://www.amazon.de/s?me=A2F309MCN9LO9U&rh=p_4%3AOlympus&dc&fst=as%3Aoff&qid=1584821719&ref=sr_in_-2_p_4_32 (https://www.amazon.de/s?me=A2F309MCN9LO9U&rh=p_4%3AOlympus&dc&fst=as%3Aoff&qid=1584821719&ref=sr_in_-2_p_4_32)
Początki wysprzedaży? Brak płynności finansowej w erze kryzysu?
Początki wysprzedaży? Brak płynności finansowej w erze kryzysu?
Hmmm... Tyle że zastanawiające są jednak aż tak niskie ceny... Ciekawe jak z ewentualnym odzyskaniem pieniędzy gdyby coś poszło nie tak.
Może i głupie pytanie, ale czy podrabia się taki sprzęt?
Hmmm... Tyle że zastanawiające są jednak aż tak niskie ceny... Ciekawe jak z ewentualnym odzyskaniem pieniędzy gdyby coś poszło nie tak.
Może i głupie pytanie, ale czy podrabia się taki sprzęt?
Mało prawdopodobne, choć możliwe. :mrgreen:
Koszt przygotowania linii produkcyjnej byłby ogromny. :cry:
Mało prawdopodobne, choć możliwe. :mrgreen:
Koszt przygotowania linii produkcyjnej byłby ogromny. :cry:
Amazon nie ubezpiecza? To może zapłać PAlPay-em
Amazon nie ubezpiecza? To może zapłać PAlPay-em
Ale to nie ja chce kupić ten obiektyw. :shock::mrgreen:
Ja widzę że Amazon ubezpiecza.. Ho Ho
Ja widzę że Amazon ubezpiecza.. Ho Ho
Kupujesz coś? Ja się waham...
Poszperałem, poszukałem, poczytałem. To zapewne oszust!
Kupujcie :-)
W tych cenach to nie wiem czy nie wracać do m43 ;-)
- - - - - - - - - - AKTUALIZACJA - - - - - - - - - -
Chociaż.... Zakup po potwierdzeniu u sprzedającego:
" ✉ Proszę nie składać zamówień bez prośby o zatwierdzenie, bez naszej zgody zamówienie zostanie anulowane.
KONTAKT ze sprzedawcą: ✉ ➜ info@AquaToop.de
UWAGA! Przed złożeniem zamówienia napisz na adres e-mail: ➜ ➜ info@AquaToop.de"
Wszystko wyprzedane. Teraz można albo sobie pluć w brodę, albo gratulować ostrożności ;)
Wszystko wyprzedane. Teraz można albo sobie pluć w brodę, albo gratulować ostrożności ;)
U mnie wciąż dostępne.
Faktycznie, a już myślałem że konto zostało zbanowane.
Inna sprawa że, jak piszą na innych forach, wszystkie zamówienia przez Amazon (śledzone, ubezpieczone), są anulowane przez sprzedawcę.
Wszystko wyprzedane. Teraz można albo sobie pluć w brodę, albo gratulować ostrożności ;)Ja myślę, że gratulować ostrożności. Te wszystkie atrakcję mają status "Auf Lager" (dostępne), jednak zadałem sobie trud, żeby zajrzeć na stronę internetową sprzedawcy (http://www.eo-w.com/). Nie trzeba znać niemieckiego, żeby sobie poklikać i wyrobić zdanie na temat działalności handlowej firmy. Nie mówiąc już o różnych adresach firmy - na jej stronie internetowej i podanego na Amazonie biura obsługi klienta (na satelicie Googla nieciekawa budowla ;-) ). Oczywiście nie próbuję twierdzić, że to przekręt, ale być może to resztki azjatyckiej dostawy, z której uciekają brytyjscy spryciarze przed całkowitym zamknięciem granicy celnej.
Jak już jesteśmy przy zakupach i "dziwnych okolicznościach"...
Czy jest wśród forumowiczów osoba mająca kontakt z oficjalnym sklepem Olympusa shop.olympus.eu? W piątek kupiłem aparat ze szkłem, zapłaciłem kartą, a dziś bank obciążył mnie prowizją za tą transakcję, która wynosi prawie 450 zł!
Owa prowizja została pobrana za przelew na konto zagraniczne, a ja jestem absolutnie przekonany że wchodząc do sklepu wybrałem Polskę.
Jest niedziela więc nic nie wyjaśnię, ale na tą chwilę mam spory niesmak :(
Jak już jesteśmy przy zakupach i "dziwnych okolicznościach"...
Czy jest wśród forumowiczów osoba mająca kontakt z oficjalnym sklepem Olympusa shop.olympus.eu? W piątek kupiłem aparat ze szkłem, zapłaciłem kartą, a dziś bank obciążył mnie prowizją za tą transakcję, która wynosi prawie 450 zł!
:(
Możesz napisać co to za bank. Tak mnie to ciekawi.
Kiedyś też kupowałem przez shop.olympus i żadnej prowizji nie miałem pobranej. Choć przyznam że było to może dwa lata temu.
Możesz napisać co to za bank. Tak mnie to ciekawi.
Kiedyś też kupowałem przez shop.olympus i żadnej prowizji nie miałem pobranej. Choć przyznam że było to może dwa lata temu.
Alior Bank pobiera 4% prowizji za płatność kartą na konto zagraniczne. Płaciłem ok. 10.800 zł i z tego wyszła prowizja ok. 440 zł!
Niestety nigdzie w procesie zakupu nie widziałem informacji i zagranicznym przelewie, a jak już pisałem - przed wejściem do sklepu wybrałem Polskę.
Na razie poza wyższym ciśnieniem, zepsutym weekendem i szybszym przełykaniem śliny staram się być optymistą, liczę że sprawa jakoś się wyjaśni.
Płaciłeś kartą? Czy zrobiłeś przelew z karty, bo to dwie rózne rzeczy.
Płaciłeś kartą? Czy zrobiłeś przelew z karty, bo to dwie rózne rzeczy.
Płaciłem kartą. Tak jak robię to zawsze. Podałem dane z karty, potwierdziłem SMS-em i konto zostało obciążone kwotą jak za zakup. Dopiero teraz na koncie pojawił się wpis z prowizją.
Alior Bank pobiera 4% prowizji za płatność kartą na konto zagraniczne.
O, dobrze wiedzieć. To chyba siakaś nowość. Też mam konto w Aliorze i wielokrotnie dokonywałem takich płatności, a nigdy wcześniej nie spotkałem się z taką prowizją. Co najwyżej przewalutowanie po niekorzystnym kursie.
Nie wiem, jak wygląda kwestia płacenia kartą i ewentualne z tego tytułu prowizje. Jestem cały czas na bieżąco z zakupami opłacanymi z konta przez "Przelewy24" i to działa bez jakiejkolwiek prowizji. Pomoc przez telefon obecnie jest niedostępna, ale napisz email na camera.support.pl@olympus.eu, albo serwis@serwis.pl - pod tymi adresami "urzędują" osoby z Centrum Obsługi Klienta Olympus. Dowiesz się, czy masz zmienić bank na dogodniejszy, albo czy prowizja powstała po stronie sklepu z powodu niewłaściwego zakwalifikowania numeru konta odbiorcy.
220480
220481
Powyżej widać co i jak...
To chyba pułapka iKonta biznes, bo w Koncie Jakże Osobistym tego nie ma.
To chyba pułapka iKonta biznes, bo w Koncie Jakże Osobistym tego nie ma.
Tylko tak sobie myślę, skąd miałem wiedzieć że płacę na zagraniczne konto? Nigdzie takiej informacji nie ma. Mało tego, sklep wita nas wyborem kraju.
Z resztą nie ma co dziś bić piany, jutro porozmawiam że sklepem, liczę na pro-klienckie podejście. Napiszę co i jak.
Raczej z bankiem. 4% prowizji od zagranicznych transakcji kartą ? Chciwość jest dobra?
Raczej z bankiem. 4% prowizji od zagranicznych transakcji kartą ? Chciwość jest dobra?
Tak jak powiedziałem, jutro będę sprawę wyjaśniać. Niemniej jednak bank informuje o prowizji, to shop.olympus.eu nie informuje o banku przeznaczenia przelewu.
220480
Powyżej widać co i jak...
Tak jak powiedziałem, jutro będę sprawę wyjaśniać. Niemniej jednak bank informuje o prowizji, to shop.olympus.eu nie informuje o banku przeznaczenia przelewu.
[FONT=HelveticaNeue]OLYMPUS EUROPA SE & Co. KG
Corporate Communications
Amsinckstr. 63
20097 Hamburg
Niemcy
[/COLOR]
To dane ze strony https://shop.olympus.eu/pl_PL/IMPRINT
Twój bank pewnie zgodnie z regulaminem w którym masz konto i kartę, przelał kasę . Uznał że to transakcja zagraniczna i pobrał prowizję.
Daj znać jak się to zakończy.
Zdaję sobie sprawę z tego że Olympus nie jest polską firmą, oraz z tego że firmy globalne mają przedstawicielstwa na całym świecie, jednak kliknięcie "Polska" przed wejściem na stronę oraz zapłata w PLN daje domysł że mamy do czynienia z polskim obrotem bankowym.
Czy w ramach tzw. chargeback zwracana jest również prowizja?
Czy w ramach tzw. chargeback zwracana jest również prowizja?
Nie sądzę, To sprawa między Tobą a Twoim bankiem.
Niestety Olympus nie wysłał mi aparatu w piątek i nie wyśle go dzisiaj. Mało tego, podczas składania zamówienia podałem adres, którego teraz nie da się zmienić, a ja już nie będę mógł odebrać paczki pod poprzednim adresem kiedy opóźniony sprzęt przyjdzie.
Czekam na rozwój sytuacji w kwestii prowizji (akceptant płatności Olympusa jest poza PL).
Edit: Chyba wiem już czemu mi nie wysłali! Jak kupowałem był dostępny...
220523
Powered by vBulletin? Version 4.2.5 Copyright Š 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.