PDA

Zobacz pełną wersję : Jestem fotografem mody i właśnie założyłem bloga

hellbike
10.08.19, 14:08
Cześć. Pewnie mnie już kojarzycie?

Postanowiłem założyć bloga i podzielić się nieco swoją wiedzą i doświadczeniem. Blog dotyczy fotografii mody i portretowej :D zachęcam do czytania!

http://www.pawelbaranski.com/to-bedzie-blog-o-fotografii/

jurec
10.08.19, 19:05
Chyba pomyliłeś fora :shock:.

hellbike
10.08.19, 19:19
Myślałem, że to forum fotograficzne :lol:

jurec
10.08.19, 20:17
Patrząc na minę i pozę modelki z bloga - chyba nie z tej bajki.

tropic
10.08.19, 20:35
Patrząc na minę i pozę modelki z bloga - chyba nie z tej bajki.
:grin: Nie zniechęcaj kolegi ! Pokazuje w czym się czuje dobrze, a że jyż temat faszyn już był i umarł na forum...

jurec
10.08.19, 20:49
Ale jest to bardziej fotografia kreatywna, a nie fashion - oczywiście w/g mnie.
I w tym temacie może być interesujące.

hellbike
10.08.19, 21:21
Fotografia mody jest niezwykle kreatywna, chyba bardziej kreatywna niż jakakolwiek inna gałąź fotografii. Oczywiście - ta dobra fotografia, na poziomie, a nie ta z fór internetowych i instagrama.
I tak, to forum to zupełnie inna bajka :lol: ale liczę na to, że przynajmniej kilka osób stąd da się jeszcze uratować.

helmuth
10.08.19, 21:41
... przynajmniej kilka osób stąd da się jeszcze uratować.Raczej jeszcze kilku osobom się pochwalić swoim wyższym poziomem rozumienia fotografii.
Pod warunkiem że klikną w link. :wink:

jurec
10.08.19, 21:54
przynajmniej kilka osób stąd da się jeszcze uratować.

Na Canon Board i u Nikoniarzy. pl też będziesz nawracać ?

hellbike
10.08.19, 21:59
linkuję swojego bloga w wielu miejscach, ale muszę przyznać, że żadne miejsce nie potrzebuje tak bardzo nawrócenia, jak to forum :P

henry1
10.08.19, 22:33
Założył bloga, teraz musi nałapać oglądaczy, potem pora na reklamodawców i biznes się kreci. :mrgreen:
Takie czasy. :cry:

edorka
10.08.19, 23:27