PDA

Zobacz pełną wersję : jerryg3 fotki

jerryg3
27.04.08, 06:53
Witam wszystkich. Chciałby poddać Waszej ocenie moje fotografie z uroczystości weselnych.
Długo zastanawiałem się nad " jerryg3 fotki " i doszedłem do wniosku, że tylko weselne.
Nie ukrywam, że od czegoś trzeba zacząć, więc zacznę od bardzo świeżych zdjęć.
Proszę o opinię i porady.

jerryg3
30.04.08, 15:47
chciałbym jeszcze przesłać trzy foto z imprezy. niestety z braku zainteresowania, pewnie będą to ostatnie. pewnie następnym razem poddam się publicznemu linczowi. szkoda, myślałem o poradzie

pkali
30.04.08, 16:07
Może ja nieśmiało zacznę. Moja opinia raczej nie będzie profesjonalna, ponieważ jestem totalnym amatorem i dopiero zaczynam swoją przygodę z fotografią. Napiszę tylko co mi się nie podoba.
Zdjęcie 1 - wg mnie trochę za ciemne,
Zdjęcie 2 - pokazałbym trochę fryzury panny młodej
Zdjęcie 3 - pierwsze co się rzuca w oczy to światło z okna, panna młoda i osoba trzymająca lustro niedoświetlone.
Zdjęcie 4 - hm... wygląda jak reklama tuszu (chyba tak to się nazywa :) o nazwie "prezent" w ogóle nie widać, że to panna młoda.
Zdjęcie 5 - zrobiłbym z 3 kroki w lewo. Przy tym kadrowaniu pierwsze co się rzuca w oczy to barierka po lewej stronie, Dodatkowo młodzi są "zamaskowani" cieniem.
Zdjęcie 6 - czy kobieta po prawej stronie młodych była kimś ważnym? jeśli tak to szkoda, że jej nie widać.
Zdjęcie 7 - hm... nie będę się wypowiadał.

Mam nadzieję, że nie uraziłem, w czymś pomogłem i czekam na rewanż kiedy w końcu coś wrzucę ;)

jerryg3
30.04.08, 16:16
kamień z serca mi spadł. i o to chodzi ))) ale co do ostatniego foto: krzywy kadr, różnica w balansie, czy ruch ?

pkali
1.05.08, 17:50
wydaje mi się, że na ostatnim zdjęciu młodzi są przepaleni. Coś jest nie tak z synchronizacją lampy. No ale niech się wypowiedzą jeszcze mądrzejsi.

rafrog
1.05.08, 18:25
jakie szkiełko ? kitowe 14-45 ?

jerryg3
2.05.08, 11:56
jakie szkiełko ? kitowe 14-45 ?

14-42, kit

Ania_
2.05.08, 14:52