Zobacz pełną wersję : Raynox DCR-250
madziuula83
15.04.08, 19:17
Witam wszystkich! :lol:Jestem tu świeżuteńka-dziś zarejestrowana, ale wasze forum śledzę od dawna.
Przejdę do pytania.
Od niedawna posiadam aparacik olympys sp-560 uz i już mam pewne zastrzeżenia. W trybie makro nie osiągam zadowalających rezultatów.
Śledziłam wasze posty na forum i wiem, że nie ma co się bawić w soczewki, więc zastanawiam się nad zakupem konwertera Raynox DCR-250, ale kompletnie nie wiem czy będzie pasował do mojego Olka?? Czy będę potrzebowała do jego zamontowania adaptera czy tulejki?
Jestem zielona w temacie więc wybaczcie...
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
mocowanie zaciskowe 52-67mm
Przekątna obiektywu zawiera się w tym przedziale? Jak tak, to bedzie pasował.
Jeżeli ten aparat (znam go tylko ze zdjęć) ma gwint do wkręcania filtrów, to Raynoxa da się zamontować. Raynoxa ma tak swój patent w postaci mocowania snap-on - wystają dwa guziki po przeciwnych stronach, które się ściska, przykłada się całość do gwinta, puszcza, zatrzaski łapią gwint i się trzyma :) Raynoxa 250 da się mocować na średnicach od 52mm do 67mm.
http://cyfrowe.pl/aparaty/olympus-cla-10-tulejka.html
Sprawdź - powinno pasować. Nie wiem jak w Twoim aparacie ,u mnie w kompakcie bez tulejki nie da rady
http://cyfrowe.pl/aparaty/olympus-cla-10-tulejka.html
Sprawdź - powinno pasować. Nie wiem jak w Twoim aparacie ,u mnie w kompakcie bez tulejki nie da rady
Po co tak drogo?
2x taniej: http://www.allegro.pl/item343028902_tulejki_olympus_sp_550_sp_560_wrocla w.html
Grizz ,Masz rację - poszedłem na łatwiznę
madziuula83
15.04.08, 19:43
Więc Raynox tylko i wyłącznie po zastosowaniu tulejki King? I wszystko będzie grało? Bo tulejka rzeczywiście będzie pasowała już zastanawiałam się nad jej zakupem aby zastosować filtr.
Ale z tego co wyczytałam to nie nadaję się ta tulejka do zdjęć z dużym zoomem prawda?