Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Bezlusterkowiec do 3000 zł

Billadonudle
8.07.17, 00:48
Moi drodzy piszę z prośbą o pomoc.
Jestem amatorką ale myślę o tym, żeby pogłębiać wiedzę na temat fotografii i "iść w to".
Na chwiow obecna potrzebuję Waszej pomocy w wyborze sprzętu. Moj budżet to 3000(+/-).
Na początku myślałam o Nikonie D5300 lub Panasonicu fz300. Jednak gdy rozglądam sie po sklepach zakochalam sie sony a6000. Pomyślałam maly, wygodny z wymienna optyka daje spore możliwości. Jednakże zalezy mi na obracanym ekranie LCD. Nie lubię sterowania z telefon, a czasem nagrywam filmy więc potrzebuję owej możliwości ekranu. Potem myslalam : olympus m10 ii ale znów problem z lcd. Może Nikon 1 J5?
Szukam już 3 dzień aparatu z możliwościach alfy ale bez skutku zatem pytam Was! Bo kto inny mi doradzi i zaproponuje coś sensownego?
Zależy mi głównie na dynamice i ostrości , szybkim autofokusie i dobrych zdjęciach w nocy.
A w międzyczasie portrety, krajobrazy.
Planuje w przyszłości zakup obiektywów, statywu itp. Ale nie od razu Rzym zbudowano :)

fret
8.07.17, 07:02
... Jednak gdy rozglądam sie po sklepach zakochalam sie sony a6000. ...

Zacznij od najważniejszego: to ma być miłość, czy rozsądek? Do zakochiwania się idealny jest PEN E-PL8 stworzony z myślą o selfikach... A rozsądek, to jakaś lustrzanka C. Może być problem z selfikami, nie wiem na ile odchylają się tam ekrany, ale w sumie zabawa będzie o połowę tańsza.

szafir51
8.07.17, 07:34
Na innych systemach się nie za bardzo znam więc ciężko mi doradzić. A mikro4/3 - na popularnym portalu aukcyjnym są Panasoniki G6 z obiektywem 14-42 w cenie <1500 zł. To na tyle solidne aparaty, że Panasonic co jakiś czas daje na nie 5-letnią gwarancję. Nie bałbym się kupić używanego. Panasonikowy 14-42 to też solidny obiektyw, fajerwerków nie będzie ale zdjęcia zrobi.
Do tego na forumowej giełdzie dokupisz Panasonica 20/1.7 i portretowy 45/1.8. To solidny zestaw, który daje naprawdę spore możliwości.