Zobacz pełną wersję : Drugie "Body" m 4/3
Drugie Body
Potrzebuje porady ,muszę kupić drugie body "jako zapas alternatywa itd"
Posiadam e-pl6 +vf-4 + akcesoria+przejściówki ,adaptery i dużo obiektywów poza systemowych
Budżet 2200 pln Nieprzekraczalny!!!
Nie jestem profesjonalistą cuda po 8000 mi nie potrzebne i tak nie umiałbym ich wykorzystać.
Dopuszczam sprzęt używany
Parametr kręcenia filmów nie istotny.
Dobra stabilizacja mile widziana.
Olympus OM-D E-M10
OM-D E-M10 Mark II
OM-D E-M5
Olympus PEN E-P5
OLYMPUS E-PM2
OLYMPUS PEN E-P3
Może o czymś zapomniałem więcej grzechów nie pamiętam.:grin:
Proszę o poradę i z góry dziękuje
Makromaniak
16.01.17, 14:28
poczciwy, stary EM-5 mark 1 to cały czas świetny aparat, ale jak używasz obiektywy pozasystemowe, to ci będzie brakowało "focus peaking" - to ma już chyba EM-10 mark1 (mark 2 chyba się nie zmieści w budżecie)
Ja bym na drugie body doradzał jakiegoś pansonica, "dla odmiany spojrzenia" ale stabilizacje w body to tylko GX-7, GX-85, G-80. Fajna rzecz to "maluszek" GM-1
a ja bym brał coś z tą samą ładowarką i bateriami. po co potem dublować sprzęt w torbie? Głos na E-M10 mark II.
a ja bym brał coś z tą samą ładowarką i bateriami. po co potem dublować sprzęt w torbie? Głos na E-M10 mark II.
To bardzo ważny głos w dyskusji E-M10 mark II ma ta samą baterię co E-PL6
Pytanie czy Focus Peaking jest realizowany tylko w trybie live view czy przez wizjer też ?
I jakby ktos mógł się odnieść do róznić tych obu body czyli epl-6 oraz E-M10 mark II
Było by mi miło
chyba że sprzedam żonę na targu i kupię Pena F bo strasznie mis ie podoba :grin:
a powaznie może kupić Panasonica gx-7 w sumie skoro ma stablizację w korpusie to moje obiektywy i te systemowe i manulane dadzą radę?
Sam już nie wiem :(
Rok temu byłem bardzo napalony na E-M10 mark II, a kupiłem w końcu panasa GX7 za 1699 zł, i nie żałuję.
Makromaniak
17.01.17, 02:46