PDA

Zobacz pełną wersję : Projekt



anette1993
27.10.16, 14:09
Witam,
Studiuję gospodarkę odpadami, na przedmiot odpady niebezpieczne mam opracować program gospodarki odpadami niebezpiecznymi dla zakładu fotograficznego.
Chciałam Was prosić o pomoc. Mianowicie: potrzebny mi opis „technologii” wywoływania odbitek i kliszy czarno białych i kolorowych oraz najważniejsze: potrzebuję orientacyjnych ILOŚCI i rodzaje tych wszystkich odczynników chemicznych jakie zużywa zakład fotograficzny w ciągu roku. Jestem całkowicie zielona w temacie fotografii, próbowałam się przebić przez te wszystkie poradniki internetowe, ale mam jeszcze większy mętlik w głowie. :)
pozdrawiam

aga_piet
27.10.16, 14:12
Najlepiej, gdybyś zagadała do właścicieli jakichś zakładów/pracowni fotograficznych, i to najlepiej starych.

anette1993
27.10.16, 14:20
jetem tego świadoma, ale najpierw chcę przetestować siłę internetu :)

apz
27.10.16, 14:30
Zapytaj w Fujifilm, Kodaku na pewno są normatywy do maszyn produkujących odbitki,

grizz
27.10.16, 14:34
Na początek, to zastanów się czy wiesz co dokładnie masz zrobić. Masz podane założenia, czy musisz sama coś wymyslić.

Na początek, co to znaczy zakład - tylko maszyna do wywoływania w podstawowym procesie. Więcej maszyn? Wywoływanie ręczne? Odpady tylko dotyczace wywoływania? Zdaje mi się, że przy lampach trochę by się znalazło.

anette1993
27.10.16, 14:41
Nie mam podanych żadnych założeń. Wszystko muszę sama zrobić. Zależy mi, żeby był to rozbudowany zakład, który świadczy wszelakiego typu usługi i wytwarza jak najwięcej odpadów niebezpiecznych. Nie ma to być tylko chemia, ale wszystkie odpady niebezpieczne jakie pojawią się w procesie "produkcji" zdjęć. Może znajdzie się ktoś kto prowadzi taki zakład i mnie poratuje :)
Na chwilę obecną zapoznałam się z katalogiem odpadów i są tam następujące odpady niebezpieczne z przemysłu i usług fotograficznych: