PDA

Zobacz pełną wersję : Potrzebna pomoc- lustro na wyjazd

mariusz_791
29.03.08, 22:48
Witam.
Pierwszy raz udzielam sie na tym forum chociaż od dość długiego czasu je czytam i sam próbuje odpowiedzieć na nurtujące mnie pytania,ale niestety bez większego rezultatu dlatego też założyłem ten temat.
Proszę o rade. Wyjeżdżam do Hiszpanii na kilka miesięcy i chciałbym zakupić na tę okoliczność aparat. Oglądałem dzisiaj w sklepie N,C i Olympusa i muszę stwierdzić,że najlepiej leży mi w dłoni Olympus:D. Ale...
Jadąc tam mam zamiar fotografować "wszystko" co się nawinie (krajobraz,osoby,architektura) i zastanawiam się czy zestaw E-510 dual kit będzie w stanie zaspokoić moje potrzeby. Dodam,że jestem amatorem i będzie to mój pierwszy taki aparat, dotychczas były tylko "małki".
Czy nie sensowniejszy będzie zakup cyfrówki np. FZ50?
Czy kitowy obiektyw 40-150 wystarczy do architertury (kościoły i ich wnętrza) i czy zdjęcia na nim będą dużo gorsze niż na 40-150 "jaśniejszym"?
Ostatnie już pytanie. Czy do tych obiektywów z uwagi na panujące w Hiszpanii słońce będę potrzebował jakichś specjalnych filtrów? Czy starczy tylko UV?
Proszę mnie nie zlinczować,że założyłem kolejny temat z cyklu "co wybrać". Jestem "zielony" i licze na waszą pomoc i wyrozumiałość,bo kto będzie wiedział więcej niż Wy :mrgreen:

suchar
29.03.08, 22:53