Zobacz pełną wersję : Kurs programów graficznych Kraków
Witam. Czy ktoś mógłby mi doradzić gdzie zrobić kurs grafiki komputerowej w Krakowie, chodzi o nauczenie się obróbki zdjęć, i nabycie umiejętności tworzenia własnej grafiki, zaproszeń,plakatów etc. Jestem raczej początkująca w tym temacie. Czy wystarczy 40h szkolenia z Photoshopa plus Corela? Czy lepiej zainwestować w coś lepszego, dłuższego. Może jakąś szkołę ktoś może polecić ?
Witam. Czy ktoś mógłby mi doradzić gdzie zrobić kurs grafiki komputerowej w Krakowie, chodzi o nauczenie się obróbki zdjęć, i nabycie umiejętności tworzenia własnej grafiki, zaproszeń,plakatów etc. Jestem raczej początkująca w tym temacie. Czy wystarczy 40h szkolenia z Photoshopa plus Corela? Czy lepiej zainwestować w coś lepszego, dłuższego. Może jakąś szkołę ktoś może polecić ?
Sam daaaawno baaardzoo temu chodziłem na kurs reklamy, gdzie samego Corela było 100 godzin. A PS-a uczę się od 20 lat... :grin: Podkreślam uczę się, bo ciągle poznaję coś nowego, czy też inne spojrzenie na ten sam temat.
Kursy są naprawdę różniste i ich wiarygodność jest różna. Trzeba poznać podstawy a później pracując kształcić się nadal... i to długo.:roll:
Służę pomocą . A co! :grin:
Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie.
Mają wydział grafiki.
Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie.
Mają wydział grafiki.
No Panie. Wysoko Pan mierzy. :grin:
Ja to często przejeżdżam tuż obok rzeczonej ASP w Krakowie... Może dlatego jestem taki zdolny. :roll:
No Panie. Wysoko Pan mierzy. :grin:
Ja to często przejeżdżam tuż obok rzeczonej ASP w Krakowie... Może dlatego jestem taki zdolny. :roll:
Moja siostrzenica tam nauki pobierała. :grin:
PS.
Ja tam nie studiowałem, widać to w dziale poprawka, nikt nie chce na mnie głosować. :cry::mrgreen:
Moja siostrzenica tam nauki pobierała. :grin:
A widzisz, a ja tylko przejeżdżam... I łykam wiedzę...
Ale mogę pomóc zamiast ASP :grin:
... szkolenia z Photoshopa plus Corela? ...
Nie bardzo rozumiem ideę łączenia Photoshopa z Corelem.