PDA

Zobacz pełną wersję : Pomoc w usunięciu samochodów ze zdjęcia.



Tomakinho
8.03.16, 15:21
Witam Chciałbym abyście mi pomogli pozbyć się samochodów zasłaniających mural na kamienicy.

Ja próbowałem w CS5 ale niestety nie udało mi się bo jestem totalnym laikiem :(

168991

168992

Pliki dałem w formacie RAW. Jedno zdjęcie to cały mural a drugie to część którą zasłaniają samochody.

Wdzięczny byłbym za rady jak to zrobiliście bo chciałbym się nauczyć :)

Pozdrawiam :)

Traf
13.03.16, 16:06
No więc tak...
Poprosiłem właścicieli samochodów żeby przestawili swoje auta, bo chciałbym zrobić zdjęcie budynku.
A tabliczka na drugim zdjęciu jeszcze łatwiej poszła. Drabina, kombinerki, śrubokręt chwila strachu i tabliczki nie ma :)
A tak na marginesie zastanawiam się po co kupiłeś Photoshopa, jeśli nie jesteś fotografem i nie umiesz z niego korzystać. Lepiej trzeba było na początek sprawdzić coś z darmową licencją.

https://forum.olympusclub.pl//brak.gif
źródło (http://postimage.org/)


https://forum.olympusclub.pl//brak.gif
źródło (http://postimage.org/)

Saboor
13.03.16, 17:08
No więc tak...
Poprosiłem właścicieli samochodów żeby przestawili swoje auta, bo chciałbym zrobić zdjęcie budynku.
A tabliczka na drugim zdjęciu jeszcze łatwiej poszła. Drabina, kombinerki, śrubokręt chwila strachu i tabliczki nie ma :)
A tak na marginesie zastanawiam się po co kupiłeś Photoshopa, jeśli nie jesteś fotografem i nie umiesz z niego korzystać. Lepiej trzeba było na początek sprawdzić coś z darmową licencją.

A możesz odpowiedzieć koledze na pytanie:


Pliki dałem w formacie RAW. Jedno zdjęcie to cały mural a drugie to część którą zasłaniają samochody.
Wdzięczny byłbym za rady jak to zrobiliście bo chciałbym się nauczyć :smile:
Pozdrawiam :smile:
tak porostu, bez marginesów?

fret
13.03.16, 17:21
Saboor, a Ty potrafisz życ bez bawienia sie w policjanta?

helmuth
13.03.16, 17:27