Zobacz pełną wersję : Kupno EM5 MK2 przez amazon + jakie szkiełka?
Witam!
W życiu każdego człowieka przychodzi moment, gdzie mówi się sobie "muszę to mieć" - i w właśnie takim momencie życia jestem ja.
Gdy zobaczyłem EM-5 mk2 to wiedziałem od razu, że to lek na moje dręczące myśli.
Wiadomo - zależy mi na tym, by jak najbardziej przy tym zaoszczędzić i najlepszą cenę ma amazon - 900$. Sklep ma dobre opinie, ale powstaje pytanie - czy przy wysyłce Z USA naliczają cło i VAT?
Drugie pytanie - jak już kupię body, potrzebuję obiektywu - stare manuale Zuiko - jest coś godnego polecenia? Może coś przez przejściówkę? Potrzebuję czegoś w miarę uniwersalnego.
Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
Ja bym polował w PL.
Tak, doliczą ci cło na przesyłkę z Amazon.
Jak kupię A7s2 na pewno zakręcę do niej ztcp Zuiko 21mm f/3.5, jeszcze nie mam ani jednego ani drugiego, ale jest moc w tych antykach a wizjery coraz gęstsze.
Cło tak nie boli jak VAT. No i nie będziesz miał gwarancji w Europie.
Stillie a patrzyłaś TUTAJ (http://www.valuebasket.pl/pl_PL/Olympus-OM-D-E-M5-Mark-II-Digital-Camera-Body-Only-(Black)/mainproduct/view/18052-AA-BK)? Ja zamówiłem we wrześniu u nich E-M1 i biektyw i miałem wszystko jak należy. Do mnie przesyłka szła 8 dni i Vat i cło biorą oni na siebie. Miałem małe wątpliwości, ale wszystko poszło bezboleśnie no i cena też świetna. Piszę to z własnego doświadczenia tylko.
Lepiej już kupić w Valuebasket moim zdaniem.
Jak wygląda sprawa gwarancji w Valuebasket? Widzę, że jej udzielają, ale jakie są to "lokalne centra naprawy" bo na sto procent nie jest to gwarancja Olympusa - są to jakieś renomowane serwisy czy zakłady u typowego Mietka na zapleczu jakiegoś bazaru?
No i oczywiście, czy są to napewno NOWE aparaty, a nie pochodzące z np. reklamacji które później zostały naprawione? (jest takie coś w iphone'ach, seria refurbished czy jakoś tak)
Tu masz wiecej szczegolow:
https://www.valuebasket.pl/pl_PL/display/view/warranty_tc
PS
Ktore serwisy sa dla ciebie wystarczajaco renomowane-tak dla porownania?
Tu masz wiecej szczegolow:
https://www.valuebasket.pl/pl_PL/display/view/warranty_tc
PS
Kotre serwisy sa dla ciebie wystarczajaco renomowane-tak dla porownania?
Nie korzystałem wcześniej z serwisów lustrzankowych-bezlustrzankowych, więc nie mam zbytnio porównania - ale jak posiadałem swojego Rolleiflexa to serwisowałem go u Pana Nagova i szczerze mogę polecić ;)
Szukam aparatu w Polsce, nie będę kombinował. Mimo że cena na VB jest o wiele mniejsza, wolę kupić aparat stacjonarnie lub w naszym, ojczystym sklepie internetowym.
Jeżeli chcesz gwarancje to kup w PL. Kupując poza Europą należy przyjąć, że kupuje się bez gwarancji.
Jak wygląda sprawa gwarancji w Valuebasket? Widzę, że jej udzielają, ale jakie są to "lokalne centra naprawy" bo na sto procent nie jest to gwarancja Olympusa...Problem nie tkwi w bardziej, czy mniej, renomowanym serwisie, lecz w tym:
"Niezgodności : W przypadku jakiejkolwiek niezgodności, ValueBasket.com zastrzega sobie prawo do ostatecznej decyzji.
Ta Gwarancja będzie interpretowana i kontrolowana przez prawo Hong Kongu."
Dziękuję za pomoc wszystkim :)
Teraz ponawiam pytanie o szkiełka - co byłoby godne polecenia do tego zestawu, może jakaś stałka, cenowo bym nie musiał sprzedawać nerki. Niestety jestem nowy w temacie 4/3 i ogółem bezlusterkowców.
Problem nie tkwi w bardziej, czy mniej, renomowanym serwisie, lecz w tym:
"Niezgodności : W przypadku jakiejkolwiek niezgodności, ValueBasket.com zastrzega sobie prawo do ostatecznej decyzji.
Ta Gwarancja będzie interpretowana i kontrolowana przez prawo Hong Kongu."
Ale przeciez Olympus robi podobnie.
Nie tak dawno czytalismy z wypiekami historie nynego - Olympus zinterpretowal usterke aparatu po swojemu i kompletnie w nosie miala argumenty i zdanie nynego - wedlug nich aparat szural po betonie i z naprawy nici. Dopiero upublicznienie historii przynioslo skutki.
A ile to razy Olek odsylal aparaty bez naprawy, twierdzac, ze usterki nie stwierdzono, albo stwierdzono, naprawiono i nadal cos nie dzialalo?
Rozumiem, ze lojalnosc kaze ci dzialac na korzysc firmy, ale nie przesadzaj zbytnio :)
Ale przeciez Olympus robi podobnie...Masz rację, czasami nie wszystko idzie idealnie. Zgadnij, co jest łatwiejsze dla mieszkańca Europy: wyegzekwować coś w Europie, czy wyegzekwować coś w Hong Kongu? :-D
Patrzac na to co sie ostatnio dzieje w Europie, to nie jestem do konca pewien...
Ale skoro masz takie doswiadczenie z Valuebasket, to pewnie masz racje :)
Posiada ktoś może wiedzę na temat dostępności E-M5 MK2 w wersji czarnej + obiektywu M.Zuiko Digital 25mm f1.8 w Poznaniu? Będę tam jutro i mam w planach kupić stacjonarnie, ale mam problem ze znalezieniem dostępności w internecie.
W pełni dostępne jedno i drugie w Mediamarkt na Bukowskiej 156 ;)
No i dołączyłem do rodziny Olka :) Dziękuję za pomoc w tym temacie.
No i dołączyłem do rodziny Olka :) Dziękuję za pomoc w tym temacie.
Zostałeś adoptowany przez rodzinę Olka. :mrgreen:
Zostałeś adoptowany przez rodzinę Olka. :mrgreen:
W sumie... Nie dołączyłem, ani nie zostałem adoptowany... Raczej wkupiłem się w rodzinę Olka i nie było to tanie, ale myślę, że było warto :D
Ziootek1971
10.11.15, 22:03
Jak sprowadzałem E-500 z USA to sprawdzałem warunki gwarancji - jeśli nic się nie zmieniło to "polski" Olympus honoruje wystawianą w Stanach gwarancję międzynarodową. Z tym, że nie trwa ona 2 lat a 12 miesięcy
Jak sprowadzałem E-500 z USA to sprawdzałem warunki gwarancji - jeśli nic się nie zmieniło to "polski" Olympus honoruje wystawianą w Stanach gwarancję międzynarodową. Z tym, że nie trwa ona 2 lat a 12 miesięcy
Sie zmieniło... Teraz nie ma gwarancji.
Chyba jest rok gwarancji.
Nie ma, zlikwidowany został system międzynarodowej gwarancji. Teraz jest tylko gwarancja wewnątrz regionu, czyli sprzęt z Europy ma gwarancję tylko w Europie, tak samo USA itd
Jeżeli sprzęt pochodzi ze starych zapasów i ma Worldwide gwarantie kartę gwarancyjną, to ciągle działa 1 rok na całym świecie, ale nowy sprzęt Olympusa ma już kartę gwarancyjną tylko na dany region.
Powered by vBulletin? Version 4.2.5 Copyright Š 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.