PDA

Zobacz pełną wersję : Roznica miedzy ustawieniami automatu a manualu w E-520.

Tomakinho
12.09.15, 10:40
Wybaczcie jestem laikiem ale pomyslalem ze zapytam.

Akurat nie bylo pogody wiec bawilem sie w domu moim E-520 i zauwazylem roznice w robieniu zdjec na automacie i manualu.
Chodzi mi o to ze przy tych samych ustawieniach czyli F 3.5 czas 2 iso 400 i balans bieli na "jarzyniowke" na manualu naswietlanie matrycy trwa dwa razy dluzej niz w automacie. Czy to normalne? Czy tak ma byc?

nightelf
12.09.15, 10:47
Czy czas to 1/2 sekundy czy 2 sekundy?
Może stąd różnica? Bo niezależnie od trybu naświetlanie trwa tyle samo.

Tomakinho
12.09.15, 11:18
Napewno byly ustawione 2 sekundy na jednym i drugim. Tyle pokazywalo w wizjerze jak sprawdzalem.

fret
12.09.15, 11:38
Wstaw oba zdjęcia z exifami, albo idź do wróżki.

And.N
12.09.15, 11:41
Wstaw oba zdjęcia z exifami, albo idź do wróżki.
Siem zgadzam, ale to może być duży problem nie do przeskoczenia...:)

helmuth
12.09.15, 11:41
Ponieważ sam napisałeś o sobie:

Wybaczcie jestem laikiem ...Spytam co miałeś na myśli pisząc:

... zauwazylem roznice w robieniu zdjec na automacie i manualu.O jaki automat i jaki manual chodzi? Czy chodzi o tryby A(to nie jest automat) i M, czy o ostrzenie AF i MF?
Jeżeli jednak masz na myśli tryb AUTO i parametry które podajesz, ustawił aparat w tym trybie, to po przejściu na tryb M i ustawieniu tych samych parametrów (parametry z trybu AUTO nie są automatycznie "przenoszone" do trybu M), naświetlanie powinno trwać tyle samo- 2 (czyli 1/2 sek)

Tomakinho
12.09.15, 11:43
Teraz nie wrzuce bo jestem w pracy i w wolnej chwili pisze na tablecie. Sprawdze jeszcze raz aparat popoludniu. Moze popelnilem jakis blad.

Z trybu auto przeszedlem do pelnego manualu i sam ustawilem wszystkie parametry jak w automacie.

Chodzi mi nie o ostrzenie AF/MF tylko o czas naswietlania matrycy. Nie wiem czy dobrze to napisze od nacisniecia spustu migawki do opadniecia lustra.

helmuth
12.09.15, 11:48