Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 52

Wątek: Czy każde zdjęcie w dzisiejszych czasach musi być poprawiane?!

  1. #1
    | OlyJedi Awatar aldii
    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Władysławowo
    Posty
    329
    Siła reputacji
    16
    Moja galeria

    Czy każde zdjęcie w dzisiejszych czasach musi być poprawiane?!

    Ciekaw jestem reakcji na to pytanie. Tak jak w tytule czy każde zdjęcie które zostaje zrobione musi buć poprawiane, retuszowane w PS, czy tez innym programie graficznym. Jestem początkującym amatorem, i po wstawieniu kilku zdjęć na forum i galerii, padaja często komentarze dotyczące poprawiania fotografii w programie. Przecież kiedyś bez drogiego profesionalnego obiektywu nie dalo się zrobić zdjecia wysokiego budynku, który by był w pionie i na tym samym zdjęciu poziomego horyzontu, ale może moja wiedza jest za mała jeszcze.

  2. #2
    | OlyJedi Awatar Janeczek
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Wolne Miasto Gdańsk
    Posty
    2.615
    Siła reputacji
    102
    Moja galeria

    Odp: Czy każde zdjęcie w dzisiejszych czasach musi być poprawiane?!

    Oczywiscie, ze nie.
    Oczywiscie, ze tak.
    Zalezy.

    Calkiem powaznie odpowiadam

    pozdrawiam serdecznie
    Janek

  3. #3
    Centus
    Gość

    Odp: Czy każde zdjęcie w dzisiejszych czasach musi być poprawiane?!

    chyba po czesci sam sobie odpowiedziales , kiedys zeby zrobic poprawne zdjecie wysokiego budynku musiales miec drogi obiektyw , dzisiaj to samo (albo prawie to samo) jak na potrzeby amatora zrobisz zwyklym szerokim katem plus jakas obrobka (prostowanie perspektywy) chyba to nie jest takie zle rozwiazanie

    zreszta w czasach fotografi analogowej tez byl retusz ale robiony na negatywie , byc moze tak sie o tym nie slyszalo bo robil to czlowiek w studiu fotograficznym
    dzisiaj obrobka cyfrowych zdjec zajmuja sie miliony ludzi na calym swiecie