Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Kupno aparatu i rozterki - E-500, KM D5D...

  1. #1
    Awatar gajos
    Dołączył
    Feb 2006
    Mieszka w
    Warszawa/Wroclaw
    Posty
    28
    Siła reputacji
    19
    Moja galeria

    Kupno aparatu i rozterki - E-500, KM D5D...

    Czesc,
    Jesli chodzi o fotografie to jestem laikiem, ale wymyslilem kupic dla siebie i dla zony aparat. Przyda sie na wakacje, na spacer i nie tylko.

    Woze sie z tym juz dluzszy czas, ostatecznie wybor padl na dwa wymienione aparaty. Oczywiscie wybrac moge tylko jeden Jesli chodzi o D5D to trzyma mnie przy tym aparacie tylko AS...

    1. Jak to jest z tymi szumami dla >=ISO400?
    2. Jest gdzies w Warszawie sklep, z ktorego moznaby "wypozyczyc" czy cokolwiek takiego, zeby wziasc ten aparat na pare godzin i po prostu postrzelac?

    Oczywiscie zeby nie bylo watpliwosci to pytam o E-500.
    Dodatkowo jeszcze jedna rzecz: czytalem chyba na grupach dyskusyjnych ze ponoc istnieje jakis problem 'zuzycia' matrycy. Tzn. jest cos takiego ze po jakims czasie faktycznie coraz gorsze beda wychodzic jakosciowo zdjecia i wyzsze ISO stana sie nieuzywalne?
    Pzdr.
    gajos
    *E-500 + 2 kity + 2x Pretec Cheetah 1GB*

  2. #2
    jacek2004
    Gość
    gajos ostatnio po zniżce cen zastanawiałem się nad kupnem reserwowj lustrzanki made in KM, skończyło się jedynie na szerokątnym obiektywie do analogowego body Dynax 5.

    Gdybym miał wybierać od zera to zdecydowałbym się jednak na E-500 (a właściwie nawet na E-300 bo bardziej mi się podoba) z dwoma obiektywami tzn 14-45 i 40-150. wszystko w cenie 3000zł (lub nawet kilka setek mniej w przypadku E-300). Olka wybrałbym przedewszystkim za obiektywy, bo tak na prawdę one są najważniejsze. 40-150 używam od prawie roku i jest naprawdę bardzo dobry, prawie szystkie zdięcia robię na tzw maksymalnej dziurce i efekty są doskonałe.
    Ostatnio dokupiłem również 14-45mm i muszę powiedzieć że to też bardzo dobre szkiełko, jest jedynie ciemniejsze od 14-54.