Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Wątek: Obiektyw na ślub

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    Brzeszcze
    Posty
    9
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Obiektyw na ślub

    Witam!

    Od pewnego czasu bawię się fotografią i ostatnio znajomi poprosili mnie żebym im zrobił fotki na ślubie, oraz na zabawie weselnej, od razu ich uprzedziłem, że jestem nowicjusz i w sumie nigdy nie miałem możliwości robić czegoś takiego. Lecz Oni się uparli i powiedzieli, że nie zależy im jakoś tak specjalnie na super fotkach, tylko tak po prostu skoro będę na weselu itd to przy okazji żebym popstrykał. No i oczywiście nie chcę aby fotki mojego autorstwa były jak innych gości, no i przede wszystkim nie chcę aby były słabej jakości.
    Mam ochotę kupić jakiś fajny jasny obiektyw który poradzi sobie dobrze i w kościele i na sali.

    Myślałem o czymś takim, ale z góry powiem iż proszę o radę osoby bardziej obyte w temacie, bo ja póki co to wiem mało na ten temat, aha i dodam jeszcze, że idę w listopadzie z kolegą (zawodowcem), na weselę, aby się podszkolić i zobaczyć co i jak:

    Amazon.com: Sigma 30mm f/1.4 EX DC HSM Four Thirds Lens for Olympus and Panasonic Digital Cameras: Electronics@@AMEPARAM@@http://ecx.images-amazon.com/images/I/41zpEwz3Z5L.@@AMEPARAM@@41zpEwz3Z5L

    lub

    Amazon.com: Olympus 14-54mm f/2.8-3.5 Zuiko ED Digital SLR Lens for E1, E300 & E500 Cameras: Electronics@@AMEPARAM@@http://ecx.images-amazon.com/images/I/41wVt4otpiL.@@AMEPARAM@@41wVt4otpiL

    Jak chodzi o sprzęt, który posiadam aktualnie, no to nie są jakieś cuda, ale jestem w miarę zadowolony: E-520 + kit 14-42 + ZD 700-300 + Lampa FL 50.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę o cenne uwagi. No i sorki, że zawracam głowę.
    Nie ważne co, nie ważne jak, nie ważne gdzie ... WAŻNE, że z Olkiem w ręce !

  2. #2
    qbic
    Gość
    Ja bym brał Sigmę 30mm.

  3. #3
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Rafał Czarny
    Dołączył