Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Jasny obiektyw szerokokątny do Olympusa OM-D E-M10 MII

  1. #1

    Dołączył
    Oct 2017
    Posty
    5
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Jasny obiektyw szerokokątny do Olympusa OM-D E-M10 MII

    Cześć!

    Zakupiłem ostatnio OM-D E-M10 MII wraz z kitowym 14-42 mm f/3.5-5.6 II R oraz stałką 45mm f/1.8.
    O ile 45mm robi się zdjęcia bardzo przyjemnie, o tyle kitowca bym chętnie wymienił na jakąś szeroką stałkę.

    Nie mam dużego doświadczenia w fotografii, stąd pytanie do ekspertów - co kupić

    - najbardziej interesuje mnie fotografia miejska, architektury, czasem krajobrazy z wyjazdów (ale przeważnie będzie to fotografia miejska)
    - chciałbym obiektyw możliwie najjaśniejszy, bo czasem lubię wyjść na wieczorny spacer z aparatem

    Z tego co widziałem to polecaliście na forum Zuiko 17mm 1.8, Leica 15mm 1.7, Panasonic 20mm 1.7. Jeszcze tani jest Lumix 25mm 1.7, ale to już chyba zbyt duża ogniskowa do miasta, prawda?

    Dodatkowo : czy ten wyżej wspomniany obiektyw kitowy idzie w ogóle sprzedać, jest na to jakiś popyt? Jak dokupię szeroką stałkę to już mi pewnie nie będzie potrzebny.

  2. #2
    Moderator | OlyJedi Awatar apz
    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    Beskid Mały; Andrychów
    Posty
    18.234
    Siła reputacji
    337
    Moja galeria
    Szerokie obiektywy zaczynają się w mikro od 7mm, byłoby miło gdybyś zdefinował bliżej o jakie miejskie fotki Ci chodzi.

    Kit jak to kit, zapewne sprzedasz, tylko za pieniążek niewielki.
    E-M1 Mark II; E-M5 Mark II; E-PM2 IR red+, E-PL5 IR blue; Fuji X-T1; X-M1; garść słoików; Sigma DP2; Hauwei P20 Pro

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2017
    Posty
    5
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    I tu właśnie wychodzi mój brak doświadczenia - ciężko mi określić jakby można te miejskie zdjęcia "podzielić" (na jakieś kategorie) .