Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Obiektyw na początek

  1. #1

    Dołączył
    Apr 2017
    Posty
    3
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Obiektyw na początek

    Witam szanowne grono

    Koledzy jestem początkujący mój aparat to Olympus E-620 i kitowe obiektywy 14-42 , 40-150 .Przyszedł czas kiedy przestają wystarczać .Może ktoś z forumowiczów ma w szafie jakąś stałke za nie duże pieniążki do zabawy ,prób .
    Głównie robię zdjęcia krajobrazowe ale zdarzy się też portret . .Z wielką chęcią zaopiekuję się takim obiektywem . Nie ukrywam ,że będę zbierał na
    Olympus Zuiko Digital ED 12-60 mm f/2.8-4.0 SWD.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Moderator Zwycięzca popRAWkiZwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Karol
    Dołączył
    May 2004
    Mieszka w
    las pod TARNOWem...
    Posty
    5.346
    Siła reputacji
    170
    Moja galeria
    Cześć,
    raczej nie inwestowałbym obecnie w E-system, ciekawe stałki są w m4/3.
    zmiana nicka: ktotek -> Karol
    Polska B - wątek ze zdjęciami
    Facebook

  3. #3
    Awatar Roberto73
    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    2.087
    Siła reputacji
    181
    Moja galeria
    o jakiej stalce myslales, systemowej czy jakis manual?

  4. #4
    | OlyJedi
    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Posty
    7.421
    Siła reputacji
    290
    Moja galeria
    Cytat Zamieszczone przez Grmlin Zobacz posta
    Witam szanowne grono

    Koledzy jestem początkujący mój aparat to Olympus E-620 i kitowe obiektywy 14-42 , 40-150 .Przyszedł czas kiedy przestają wystarczać ...
    Pokaż zdjęcia, napisz czego Ci w nich brakuje i wtedy uzyskasz szansę na sensowne odpowiedzi.
    W internecie nie szukam miłości i akceptacji. Te tematy załatwiam w realu. W internecie szukam partnerów do dyskusji.
    Aktualnie odpoczywam na autobanie.

  5. #5
    Moderator - opiekun giełdy Konto PREMIUM | OlyJedi Awatar Iwo
    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w