Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Obiektywy OM-D E-M10 - dla amatora

  1. #1

    Dołączył
    Mar 2017
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Obiektywy OM-D E-M10 - dla amatora

    Witam wszystkich!
    Dostałem w spadku korpus OLYMPUS E-M10, samo body bez obiektywów.
    Na wstępie zaznaczę, że jestem zdecydowanie amatorem w kwestii bezlusterkowców i chciałbym to zmienić
    Dużo naczytałem się o wszelakich obiektywach ale też nie posiadam wystarczających środków by inwestować masę pieniędzy w obiektywy a zalezy mi na tym aby z mojego E-M10 zrobić jak największy użytek. Na początek zastanawiam się nad kupnem kitowego obiektywu, zależy mi na uniwersalności, a podejrzewam, że dla takiego amatora jak ja KIT-owe obiektywy będą na początek w sam raz i nie zrujnują mojej kieszeni. Zastanawiam się nad:

    - m.zuiko 12-50 1:3,5-6,3 ED EZ - droższa wersja (pytanie czy warto dokładać do kitu poniżej)
    - m.zuiko 14-42 II R 3,5-5,6 - klasyczny KIT z jakim ten aparat przychodzi

    Oprócz tego w dalszej przyszłości myślę kupić:
    - m.zuiko l ED 40-150 mm F4-5.6 - jako uzupełnienie - również do portretów i fotografowania dzieciaka.
    - stałoogniskowy - również uniwersany, do fotografowania ludzi, jaśniejszy od kitowego - nie mam pomysłu jaki



    Do czego potrzebny mi aparat? Jak już wspomniałem - uniwersalność.
    Nie jestem maniakiem ale zależy mi na dobrze wykonanych zdjęciach.
    Oprócz tego pierwsze dziecko w drodze, więc szukam czegoś co pozwoli mi uchwycić pierwsze lata na tym świecie
    Z góry dziękuję za uwagi jak również porady, jeśli ktoś uważa, że marnuje pieniądze na wyżej wymienione obiektywy to chętnie poczytam słowa konstruktywnej krytyki

  2. #2
    | OlyJedi
    Dołączył
    Mar 2012
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    2.612
    Siła reputacji
    275
    Moja galeria