Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Wątek: Łatwy w obsłudze kompakt dla starszej osoby

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Gorzów nad Przemszą
    Posty
    304
    Siła reputacji
    38
    Moja galeria

    Łatwy w obsłudze kompakt dla starszej osoby

    Dobry wieczór.
    Osoba starsza zażyczyła sobie aparat. Ucieszył mnie ten fakt, gdyż odwieczny problem co kupić (prezent urodzinowy) mam rozwiązany. Zmartwił mnie ten fakt, gdyż nie znam się na kompaktach, nie miałem takowego aparatu w wersji cyfrowej. Ale jedno wiem, musi być bardzo prosty w obsłudze. Podstawowe funkcje włączane fizycznie - np. przyciski, kółeczko wyboru z piktogramami. Wybór tych funkcji przez menu ekranowe, dotykowe itp. odpada.
    Może być używany, budżet do 400 zł.
    Parametry optyczne, megapixelowe, rozmiar nie mają znaczenia. Każdy będzie dobry, lepszy od posiadanego obecnie w komórce.
    Kolor obudowy każdy oprócz różowego - toż to dla chłopa
    Będę wdzięczny za Wasze sugestie.

    Pisząc o kółeczku wyboru to mam na myśli programy tematyczne - sport, makro, nocne itd.
    Ostatnio edytowane przez T.M ; 19.02.17 o 21:17

  2. #2
    Awatar neemeroosi
    Dołączył
    Feb 2017
    Posty
    2
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria
    Hmmm ja bym coś poszukał w Canonach lub Nikonach z używek ze starych serii, które nie mają paneli dotykowych itp. Sam mam już leciwego Canona A510 z 10 lat i nadal robi bardzo dobre fotki - jednak polecałbym coś z większym ekranem do podglądu, bo tam jest malutki. Najlepiej poszperaj na allegro. Odnośnie nowych to podejrzewam, że będzie ciężko znaleźć coś "niedotykowego".

  3. #3
    Awatar Roberto73
    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Posty
    2.087
    Siła reputacji
    181
    Moja galeria
    Ja bym uderzał w takie modele małe ale z większym zoomem. Jak Panasonic tz20, nikon seria s9000 s9100, Canon sx..... Znajdziesz je do 400zl spokojnie

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2007