Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Zakup karty pamięci (Olympus e-500)

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2017
    Posty
    3
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Zakup karty pamięci (Olympus e-500)

    Witam kilka dni temu zakupiłem lustrzankę Olympus E-500 wraz z obiektywem Zuiko 40-150mm 3,5-4,5, dwoma oryginalnymi bateriami, ładowarką, redukcja na obiektyw z gwintem M42 oraz kablem usb w cenie 335zł i tutaj rodzi się moje pytanie czy w tą lustrzankę opłaca się inwestować (jestem totalnym amatorem zdjęć albo i nie to).

    Zastanawiam się czy sprzedać i szukać czegoś innego czy może dokupić kartę no i może obiektyw 14-54 Zuiko Digital oraz jakiś statyw.


    Aparat obsługuje kart CF (CompactFlash) prawie niedostania w moim mieście. Czy aparat może prawidłowo działać na takiej karcie?

    Transcend karta pamięci CompactFlash High Speed 133x 2GBpojemność: 2 GB// szybkość zapisu: 133x napięcie: 3,3/5 V temperatura użytkowa: -25°C (-13°F) do 85°C (185°F) niezawodność: MTBF 1.000.000 godzin
    Ostatnio edytowane przez hades ; 7.02.17 o 14:57 Powód: usunięcie niepotrzebnego formatowania tekstu

  2. #2
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi Awatar Koriolan
    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Posty
    4.665
    Siła reputacji
    292
    Moja galeria
    Ten aparat to jest zabytek.
    Obiektyw 40-150 jako podstawowy obiektyw jest zbyt wąski.

    O wiele lepiej było kupic kompakt.

    Tak, karta powinna działać. Jesli kupiłeś bez karty to jak sprawdziłeś aparat?
    Moje zdjęcia: http://forum.olympusclub.pl/showthre...938#post206938
    zabawki: E-M1 + 12-100/f4 + 8-25/f4+100-400/5.6-6.3+ 12/2 + 45/1.8 . Czasem S 23Ultra

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2017
    Posty
    3
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria