Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29

Wątek: Dylemat: Tanie używane body OMD + lepsze szkła? Prośba o pomoc.

  1. #1

    Dołączył
    Jan 2017
    Posty
    1
    Siła reputacji
    0
    Moja galeria

    Dylemat: Tanie używane body OMD + lepsze szkła? Prośba o pomoc.

    Pozdrawiam wszystkich na tym forum. To mój pierwszy post i od razu pierwsza prośba o radę.
    Jakim jestem fotografem?
    Kiedyś robiłem zdjęcia analogowym Canonem A-1, piękny aparat, potem tylko kompakty. Moim hobby jest jeżdżenie rowerem z sakwami. Raz w roku 10 dniowa wycieczka. W tym roku Fiordy. Od kilku lat, ponieważ jeżdzę częściej sam, doskwiera mi brak czegoś do focenia. Ze względu na wielkość i jeszcze kilka innych cech, chciałbym mieć coś z rodziny OMD. Jednocześnie wśród moich znajomych jest kilku nabywców lustrzanek którzy używaja tylko kitowych obiektywów i nie podoba mi sie jakość zdjęć, jaką osiągają z kombinacji dobra puszka słaby obiektyw. Moim marzeniem jest OMD E5 MARK II, jednak cena jest wygórowana. Napiszcie proszę, który z tych zestawów byłby bardziej przydatny.

    1. Używany OMD E5 (około 1500zł) lub E10 plus 45/1.8 plus zuiko 9-14

    lub

    2. Używany OMD E5 lub E10 plus używany M.Zuiko Digital 12-40 mm f/2.8

    3. A może jednak powinienem kupić nowy e5 mark II (około 4500 zł) tyko jakie szkło?

    Pozdrawiam
    Paweł Szczepaniak



  2. #2
    Zwycięzca OlyRulez| OlyJedi
    Dołączył
    Jun 2004
    Posty
    5.023
    Siła reputacji
    147
    Moja galeria
    Jeżeli nie potrzebujesz bajerow i filmow, to em5 da radę. Tyko kupowac uzywke trochę ryzykowne. Te aparaty często s już po gwarancji.
    Moje fotografie: www.beluch.pl | Grupa dyskusyjna M43 Polska

  3. #3
    | OlyJedi Awatar Lilen
    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Podbeskidzie
    Posty
    1.700
    Siła reputacji
    223
    Moja galeria