Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Wątek: Lampa do OM-D E-M10 Mark 1

  1. #1

    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    63
    Siła reputacji
    10
    Moja galeria

    Lampa do OM-D E-M10 Mark 1

    Witam, chciałbym was koledzy zapytać jaką lampę najlepiej sparować z OM-D E-M10? Chciałbym kupić sobie coś w miarę mocnego i możliwie niedrogiego, ale jestem w temacie amatorem, to będzie moja pierwsza lampa (mam jasne szkła i nie sądziłem że będę potrzebował lampy). Generalnie wszędzie polecają FL 50R i FL 600R. Ale nie wiem czy nie wystarczy może kupić używaną FL 50 (bez "R"). Tylko jestem ciekaw jak to wygląda - czy używana lampa traci swoją jasność, czy jest kompatybilna w pełni z M10, czy mi go nie zepsuje?

    Dziękuję i pozdrawiam

  2. #2
    | OlyJedi
    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Poznań
    Posty
    268
    Siła reputacji
    24
    Moja galeria
    Cześć, zobacz Nissin i40. Było pisane co nie co na temat tej lampki. Pozdrawiam

  3. #3

    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    63
    Siła reputacji
    10
    Moja galeria
    Mam szukać nowej czy używanej? Serio nie znam się na tym.

  4. #4
    Moderator Konto PREMIUM | OlyJedi Awatar nightelf
    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    Olsztyn/Warszawa
    Posty
    5.765
    Siła reputacji
    185
    Moja galeria
    FL50 jest sporą lampą, więc zależy czy Tobie będzie to odpowiadało. Lampa bez R nie będzie umożliwiać zdalnego sterowania błyskiem.
    Osobiście zawsze wolę nowe, chyba, że kupisz używaną z pewnego źródła.
    Używana lampa może mieć porysowaną soczewkę fresnela, albo zużyty palnik. Oraz oczywiście uszkodzenia obudowy.
    "Bez muzyki życie byłoby pomyłką." ~ Wilhelm Friedrich Nietzsche
    E-M5 + Pen E-P3 + Lumix 20/1.7 + Oly 12-40/2.8 + 45/1.8 + 40-150 + manualne macro +7.5/3.5
    moja galeria: http://nightelf.org Prawa Ręka Egzekutora-Skarbnika TWA

  5. #5
    | OlyJedi
    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    śląsk
    Posty
    2.345