• Chińskie początki z E-M10

Witam,
    Dałem się 'namówić' i odstawiłem DSLR na rzecz OM-D. Na razie przechodzę proces 'przestawiania' się z wiekszej zabawki na to maleństwo. Dziwnie leży w rękach, na co 5tym zdjęciu w lewym rogu jest kawałek palca bo mam odruch trzymania obiektywu, a z 14-42 EZ niespecjalnie jest co trzymać. Bez gripa chyba się nie obejdzie...Ogólnie pierwsze wrażenia pozytywne, ale kit to kit, niedługo przyjdzie paczka z 12-40 PRO to może palca nie będę w kadr wsadzać. Za około 2 tygodnie dojdzie też 9mm cap dla zabawy.
    Zdjęcia będą bez jakiegokolwiek składu i ładu, lekko 'macane' w LR5 (jasność, kontrast, wyostrzanie itp).
    Jestem amatorem i OM-D mam od tygodia- jeśli foty się nie podobaja to proszę nie winić aparatu
    Na razie migawki z kitowca:

1 f/8 1/640 ISO 200 42mm

2 f/5.6 1/320 ISO200 42mm

3 f/5.6 1/400 ISO200 42mm

Nie bijcie za mocno
    pzdr
    Ten artykuł powstał na podstawie tematu: Chińskie początki z E-M10 rozpoczęty przez goroh Zobacz oryginalny wpis
    Komentarze 451 Komentarze
    1. Awatar goroh
      goroh -
      Jeszcze jedno dzisiaj, ale znowu bez koloru, sorry jarovit

8
      Załącznik 114099

Czy używasz takich płatków jak na zdjęciach do przyprawiania jedzenia? Czy Twoja dieta to produkty wyłącznie tamtejsze, czy może starasz się jeść na co dzień potrawy jak najbardziej zbliżone do europejskich, wspomniałeś o pizzy i spaghetti?
      Generalnie jadę na chińszczyźnie. W większych miastach nie ma problemu z zachodnim jedzeniem, ale im dalej od metropolii tym gorzej.
      Jeśli to nie jest wbrew regulaminowi to podlinkuje do wpisu na swojej blogo-stronie jak sobie radzę kulinarnie...
      Jestem ciekawy, jak wygląda chińska ulica, ludzie i budynki na prowincji, czy to takie "zabite dechami" miejsca, czy tam też widać chińskie zmiany?
      Postęp jest widoczny, ale oczywiście też sa zabite dechami rejony, gdzie niewiele sie zmieniło przez ostatnie lata, czy dziesięciolecia.