PDA

Zobacz pełną wersję : dyktafon/rejestrator dla studentki śpiewu



kazusu
1.04.14, 20:24
Witam,
mam ogromną prośbę do osób które znają się na sprzęcie i mogłyby polecić mi któryś z produktów olympusa.
Jak w temacie chodzi mi o prezent dyktafon lub rejestrator dźwięku dla dziewczyny studiującej wokal (śpiew operowy, sopran koloraturowy czy jakoś tak... bynajmniej bardzo wysokie dźwięki), na którym mogłaby nagrywać swoje lekcję, ćwiczenia, występy etc.
Póki co zastanawiałem się nad modelem:
- olympus ls12
- olympus ls14
- olympus l3
Naprawdę jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy wiem tylko, że natężenie dźwięku zmienia się bardzo szybko przejścia między wysokimi i średnimi dźwiękami.

Bardzo proszę was forumowicze o pomoc i radę nie tylko odnośnie tych modeli.

Pozdrawiam.

gietrzy
1.04.14, 21:25
Witam,

Uderz na PW z użyszkodnikiem Janko Muzykant, pomoże wybrać sprzęt odpowiedni do potrzeb w sposób przyjazny kieszeni.
Z osób, które bardzo mi pomogły w temacie dyktafonów polecić mogę Jack a przez niego Pan Przemek z Oly PL.

tymczasowy_
30.06.14, 14:28
Z zakupami typu dyktafon / rejestrator dźwięku radzę się pospieszyć, bo po ostatnich wypadkach można się spodziewać wprowadzenia wysokiej akcyzy na tego rodzaju wyroby, a kto wie może jeszcze jakieś koncesje na użytkowanie :wink:

easy_rider
30.06.14, 21:57
Każdy z tych rejestratorów będzie odpowiedni.
LS-12 ma dwa mikrofony, pozostałe mają po 3 - ale w praktyce nie ma to większego znaczenia.
LS-3 nie ma dodatkowych funkcji (typu metronom czy strojenie gitary) - też mało potrzebne zwykłemu kowalskiemu.
Za to LS-3 jest dużo mniejszy od pozostałych - i to właśnie w moim przypadku zadecydowało o jego wyborze.
Nagrywa doskonale, odtwarza również (jako mp3'ka mi czasami służy), baterii zjada niewiele (2 szt AAA - można ładować przez USB) - mogę z czystym sumieniem polecić :mrgreen:

Barrydus
6.07.19, 11:57
Moze sie wybiore, ale nie mam partnera. Musze poszukac kogos w rodzinie albo popytac przyjaciol

Boost