PDA

Zobacz pełną wersję : Data zrobienia zdjęcia?



agf
11.09.12, 15:41
Witam,
jestem zupełną amatorką fotografowania i nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem. Zaczęłam porządkowaćw komputerze zdjęcia synka, chciałam posegregować je według miesięcy jego życia. Do tego jednak potrzebowałam informacji kiedy dane zdjęcie było zrobiony. No i okazało się, że datą utworzenia zdjecia jest data zgrania ich na komputer, a nie zrobienia. Zainstalowałam nawet program Exif, ale i tam nie ma daty zrobienia. Sprawdzam to na pierwszym zdjęciu z dnia urodzenia synka, więc nie ma szans bym się pomyliła z datami. Czy jest jakaś możliwość by sprawdzić datę zrobienia zdjęcia?? Bardzo proszę o pomoc!

helmuth
11.09.12, 15:56
Spróbuj PhotoME (http://www.photome.de/)

Mirek54
11.09.12, 16:15
Bedzie ciezko.Jesli prawym myszy na zdjecie klikniesz,wbierzesz wlasciwosci i tam w zaawansowanych bedzie data ,to raczej napewno bedzie to data kiedy pojawil sie plik w kompie(chyba,ze sa dwie).Ja nie mam ustawionej daty w aparacie i nie bedzie nigdzie pokazywana.Zadna Opanda nie odczyta.

tkud
11.09.12, 16:18
Najprościej bez użycia żadnego programu do zdjęć otwórz katalog ze zdjęciami zaczynając np. od "Moje dokumenty" i najeżdżając kursorem na konkretne zdjęcie (bez jego otwierania) wyświetli Ci się okienko m.in. z datą wykonania zdjęcia. Jeśli posegregujesz według dat to wówczas będziesz miała jasność w sytuacji.

GoBo
11.09.12, 16:21
jeśli w Windows to widok szczgółowy katalogu i prawoklik na pasku --> więcej --> data utworzenia zdjęcia
sortujesz i gotowe

jest tam ze 20 różnych danych do sortowania których normalnie nikt nie używa, a czasem warto ,np Model aparatu itp

And.N
11.09.12, 16:52
......No i okazało się, że datą utworzenia zdjecia jest data zgrania ich na komputer, a nie zrobienia.
Witam. Niezbyt dokładnie sprawdziłaś. Data wykonania znajduje się: w Windows 7, klikasz prawym myszy na pliku z zdjęciem z menu wybierasz |Właściwości| następnie wybierasz zakładkę |Szczegóły|.