PDA

Zobacz pełną wersję : Olek C-760 UZ - Kontrola i nie tylko...



GRIZLI
23.09.05, 18:41
Wiatam Wszystkich.
Jestem nowy na tym forum, fotografią cyfrową zajmuję się od niedawna-6 miesięcy. Czy ktoś może odpowiedzieć na moje pytania, jakoś nigdzie nie mogę znaleźć na nie odpowiedzi.

1. Czy mój Olek C-760 może służyć jako kamera internetowa, wiem, że niektóre aparaty mają taką opcje. Jeśli tak, jakiego wymaga softu?

2. Były już na tym forum podobne pytania, jednak do innych aparatów. Jakiego oprogramowania mogę użyć aby była możliwa kontrola aparatu z poziomu PC? CAM2COM niestety nie działa poprawnie, w ustawieniach wybieram C-760UZ, jednak występuje komunikat o błędzie

Error: Bad response received from camera(0x0d)


Proszę o pomoc, z góry dziękuje.

aranek
24.09.05, 23:21
2. działa działa, tylko trzeba trochę w aparacie poprzestawiać (trzeba dobrze poszukać na forum) - chyba najpierw przy włączonym aparacie na manualu trzeba wyjąć kartę xd (nic się nie powino uszkodzić, przynajmniej mój aparat to przeżył) a potem równocześnie przycisnąć i przytrzymać przez kilka sekund przycisk OK i ten do przełączania wizjer/wyświetlacz. po tej operacji pojawi się "ukryte menu" i tam trzeba przestawić control na on, czy jakoś tak (już nie pamiętam, ale jak do tego dotrzesz, to z pewnością skumasz).

1. już było: można, ale szkoda aparatu, poza tym się nie opłaca bo trzeba dokupić kartę tv, a kamerkę możesz kupić za grosze

Master Punisher
15.01.06, 20:39
A nie wiecie czy to tesh zadziała w modelu C-765 Ultra Zoom?? Próbowałem i jakoś mi nie wychodzi... Może ktoś tutorial napisać czy cuś??
Please i z góry THX.

sebastan
15.01.06, 21:02
INSZTRUKCJA przygotowania aparatu 760/765 do współpracyz cam2com

1. Odłączyć aparat od komputera
2. Ustawić pokrętło na A/S/M
3. Włącz aparat
4. Otworzyć pokrywkę od karty-KARTY nie wyjmować - na LCD powinno pokazać sięostrzeżenie o otwartej pokrywie