PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki aparat wybrać??



kamikadze23
16.08.05, 22:24
Mam dylemat jaki kupić aparat. Do tej pory miałem Olympusa c-760 (od kwietnia) ale tydzień temu mi ukradli. Z Olympusa byłem zadowlony i zostały mi po nim karty pamieci i aku. Jestem amatorem ale chce aparat w ktyórym można cos samemu ustawić. Olek miał fajny zoom a te mają jeszcze lepszy zoom i większe matryce.
Zastanawiam sie nad Olympusem C-770, Kodakiem Easyshare DX7590 lub z740, Minoltą Z3, Canonem Powershot S1 IS, Hp photosmart 945, może Fuji S5500. Może mi ktoś poradzić który z nich ?
Z góry dziękuje za pomoc.

mjr
17.08.05, 14:46
770 bez dwuch zadań :!:

Skoro miałeś 760, to już wiesz czego można sięs podziewać po tym sprzęcie.

Jak dla mnie to nie ma obecnie konkurenta o lepszych parametrach do cenny w porównaiu z Olympusami 765 i 770.

kamikadze23
17.08.05, 22:46
Dzięki . Zgadza sie miałem C-760 ale to był mój pierwszy cyfrak.
Wiesz może jak sie ma canon s1 is do olka?? S1 ma stabilizacje i ruchomy LCD a olek tego nie miał i czasem nawet bez zooma przy małym poruszeniu wychodziło nieostre zdjęcie.

Luna
18.08.05, 08:56
No to masz dylemat ;-)
Nie jestem specem, wiec to co powiem jest tylko moją prywatną opinią ale 2 tyg. temu sama miałam taki sam problem, więc wiem co to znaczy stać przed takim wyborem :-)
Po pierwsze do czego chcesz używac tego aparatu? Ja wybierając swój miałam ścisle określone wymagania( matryca minimum 6 mln, waga do 280g, dobre makro)
Sądząc po tym :
http://www.dpreview.com/reviews/compare_post.asp?method=sidebyside&cameras=canon_s1is%2Chp_945%2Ckodak_dx7590%2Ckodak _z740%2Ckonicaminolta_dimagez3%2Coly_c770uz%2Cfuji _finepixs5100z&show=all

to przyznam ze są one zbliżone ale na pierwszy rzut oka nieżle wypada Minolta. Osobiście odradzałam HP ( w końcu nie kupujesz drukarki tylko aparat ;-)